Wilkowyje Jeruzal (dzień 1)

Sobota, 25 kwietnia 2009 · Komentarze(1)
Kategoria Wyprawa
Trasa: Łódź->PKP->Warszawa-Józefów-Otwock-Wólka Mlądzka-Glinianka-Grzebowilk-Pogorzel-Łękawica-Kuflew-Jeruzal-Latowicz-Gołełąki

Warszawa Wschodnia, wylądowaliśmy, ja, Piotrek oraz Wienio. Do Otwocka monotonie, wśród spalin i hałasu warszawskich aut. Dalej spokojnie i sielankowo wzdłuż urokliwego Świdra. Wiatr z południowego-wschodu męczy. Gdy docieramy do filmowych Wilkowyi festyn trwa na całego: stragany, huk petard, wata cukrowa... Mamrotów już nie było, wykupili wszystkie :( Odwiedzamy wszystkie miejsca związane z Ranczem: kościół, plebania, urząd gminy, dom wójta, sklep i dom Więcławskich, szkoła, siedziba radia, posterunek policji, ... Spotkaliśmy się też z aktorami: Paweł Królikowski (Kusy), Katarzyna Żak (Solejukowa). Nocleg na z góry opracowanej pozycji, dzika polana nad mokradłami Gołe Łąki. Tradycyjnie ognisko, a nocleg przy rechocie tysiąca żab.

Wkrótce zdjęcia i relacja z 2 dnia wyprawy.

Świder - Wólka Mlądzka © boksyt

Jeruzal, sklep Więcławskiej © boksyt

Jaruzel, rynek i kościół © boksyt